Тріумф ринку чоловічого одягу

На fashion-індустрію чекають зміни. Як прогнозують експерти, незабаром продажі чоловічого одягу значно виростуть. Може здаватися, що це необґрунтовані припущення, адже, за даними Euromonitor, у минулому році жіночий одяг впевнено займав першу позицію. Цю нішу оцінювали в 1,7 трильйона доларів. Для порівняння: продажі чоловічих товарів приносили лише чверть від цих прибутків. Та зрештою, маркетологи переконані, до 2022 року ринок чоловічого одягу поб’є всі рекорди!

За думкою консультанта по красі та моди в Euromonitor Маргарити Ле Роллан, соцмережі спонукають чоловіків ретельніше слідкувати за своєю зовнішністю. Ми самі є свідками того, що елементи чоловічого вбрання – худі та кросівки – активно заповнюють шафи, а актуальність street wear не згасає. Такі тенденції підтверджують люксові бренди, створюючи коллаборації із дизайнерами, які спеціалізуються на street wear.

Французькі конгломерати LVMH та Kering теж активно сприяють розвитку чоловічого одягу. Сідні Толедано – глава модної групи LVMH – впевнений, що популярність ринку чоловічого одягу серед покупців стає трендом. Такі переконання демонструє величезний попит, що підтверджується продажами.

Головний задум Кіма Джонса у своїй дебютній колекції для чоловічої лінії Dior – додати маскулінності у традиційно жіночий haute couture. Колекція, у якій поряд з квітковими принтами та ніжними відтінками представлені елементи чоловічого вбрання, – ще одне тому підтвердження.

Via BoF 

не зупиняйся