Sasha Pikula: Врожай сумок

Ходити за хлібом потрібно з сумкою. Це знали ще нашідідусі й бабусі. Зараз найбільш популярний атрибут для світського візиту у маркет — поліетиленовий пакет. Згадати старі добрі часи, коли «трава була зеленіша», ми вирішили у фотопроекті «Врожай сумок» для українського бренду Sasha Pikula. Відштовхуючись від форми та габаритів, добре знайомі хлібо-булочні вироби ми поєднали з різними моделями сумок. Так, «бочечку» доповнила кругла хлібина, «бананка» опинилася у парі з круасаном, пиріжки склали компанію міні-сумці, а рюкзак, завдяки своїм вражаючим розмірам, об’єднав уся випічку разом.

Як це було

Стільки випічки ми ще ніколи не купували! Підозрюємо, касир у маркеті подумала, що ми з якоїсь хлібної секти. До нової просторої майтерні Sasha Pikula ми прийшли із хлібом та сіллю (сіль поповнила ідейний ряд останньою, проте дуже вдало). Чесно кажучи, на знімальному майданчику було непросто, здавалося, що ми працюємо у пекарні: своїм спокусливим ароматом випічка наповнила усю студію. Декілька пиріжків і круасан не дечекалися завешення зйомки. Більшість хлібу пішла на благодійніть: усіх, кого ми зустрічали після зйомки, частували хлібом.

Idea and Style by Nastasya Da

 

не зупиняйся