Нова fashion-професія: Dress Doctor

Неабияких обертів набирає напрямок «психологія моди», який своїй появі зобов’язаний Даун Карен. А The New York Times присвоїв їй титул «дресс-доктор». 

Усі теорії, котрі Даун Карен використовує у роботі, розробила вона сама. Вони направлені на вивчення зв’язку між одягом і людиною та трактують вплив кольору, образу, стилю на поведінку людини. Особливу увагу Карен приділяє не лише змінам у зовнішності завдяки вбранню, а й відчуттям, які воно несе. Аналізуючи кольорові рішення та силуети колекції, дресс-доктор визначає психологічний вплив одягу на людину. За думкою Карен, рожева шовкова блуза піднімає настрій та викликає позитивні емоції. Образ у сріблясто-сірих відтінках дарує емоційний комфорт.

Даун Карен переконана, що професія набуде розвитку, адже ми самі є свідками того, як споживачі стають дедалі більш вимогливими до модної індустрії.

«Реклама та fashion допустили немало помилок. Люди на це реагують негативно. Як приклад — суперечності з написом «Найкрутіша мавпочка в джунглях» на світшоті H&M або реклами Dove, де темна шкіра моделі перетворюється на білу після використання засобів для догляду за шкірою. Брендам необхідно розуміти, що створювати одяг — це нести відповідальність перед суспільством. Допомогти у цьому можуть fashion-психологи. Це і є секретом успіху професії». 

У Лондонському коледжі моди започаткували спеціальний курс – «Психологія моди». Його випускники Джудіт Ачумба-Веленштейн, Сьюзан Е. Джін та Пак Лун Чіу стали засновниками першого у світі онлайн-журналу Hajinsky, який розкриває особливості професії та пояснює її специфіку.

не зупиняйся