Ми будемо тут: Лекція «Чому Gucci хайпують»

Хайп – модний молодіжний вираз, який пішов від англійського hype. Синонімом можна вважати слово «ажіотаж». Але хайп залишається хайпом і має свої відтінки значення. Це масова істерія навколо чогось або когось. З приходом у креативні директори Gucci Алессандро Мікеле, навколо Дома моди зчинилося масове паломництво. Але на те є свої причини. Які саме – дізнаємося 28 квітня на лекції «Чому Gucci хайпують» у б’юті-коворкінгу YourSpace.



Серед спікерів — ілюстратор, художник та дизайнер однойменного бренду Марина Рибалко; конструктор-технолог та кравчиня Надія Завула; креативний директор «Текстиль Контакт» Галина Щетіліна. Історія Gucci, його ДНК, художня та технічна складові, символізм в колекціях, значення Тома Форда в історії бренду та Алессандро Мікеле, який змінив уявлення про італійський Дім моди, – про все це можна буде дізнатися на лекції «Чому Gucci хайпують». 



Більше інформації тут.

не зупиняйся