INSTAGRAM – СОЦМЕРЕЖА ДЛЯ ШОПОГОЛІКІВ?

Відповідно до дослідження, проведеного компанією Instagram, щомісяця понад 90 мільйонів користувачів соцмережі переглядають і реагують на рекламні повідомлення щодо продажу товарів. Такі дані підштовхнули компанію до рішення перетворити Instagram на платформу для шопінгу.

Для цього у додатку було оголошено про запуск двох оновлень. Перше — функція Shopping in Stories дозволяє здійснювати покупки в Stories. Щоб отримати необхідну інформацію про товар і придбати його, користувачеві необхідно буде натиснути на спеціальний маркер. Функція буде доступна у 46 країнах. Щоправда, України у списку наразі немає. Друге оновлення торкнеться розділу «Пошук та цікаве». Там з’явиться персоналізований канал Shopping, що зберігатиме інформацію про товари, які можуть зацікавити користувачів соцмережі. Ця функція ще тестується.

Via Info Center Instagram

не зупиняйся